Wednesday, August 28, 2013

Nak Menulis Tapi...

Salam.

Ya saya tahu janji saya. Saya tahu bila saya kembali menulis di sini, sudah berjanji kononnya nak selalu menulis... tapi, saya tak tepati. Maafkan saya. Maaf sungguh2... bukan tak nak, tapi masa memang agak terbatas buat orang yang makan gaji seperti saya... 


Apa yang saya nak tulis mengenai New Zealand juga masih tersangkut-sangkut. Saya kena habiskan cepat sebab hujung tahun ini mungkin langkah kaki saya panjang ke negara lain juga, jadi lagi banyak yang saya nak kena tulis. Insya-Allah di rumah sudah ada internet jadi mungkin masa di rumah yang terluang saya boleh luangkan masa untuk blog ini.


Saya mahu ke mana? Biarlah rahsia dulu sebab 'proses' di sebalik mempersiapkan diri ke negara ini bukannya mudah jadi saya bimbang tersangkut, tak jadi pergi atau macam-macam masalah timbul nanti... bila sudah confirm, pasti saya akan tulis di sini.


Saya juga sibuk untuk 'mengubah' masa depan. Ramai sudah tertanya-tanya apa yang ingin saya buat tetapi benda ini juga masih di peringkat intro... jadi, kemudian nantilah saya bercerita... benda sudah pasti & saya sendiri sedang mempersiapkan diri untuk 'terjun' ke bidang yang sangat berbeza berbanding apa yang saya buat sekarang... takut, memang saya takut tetapi untuk ada masa depan yang lain... saya kena beranikan diri. Kena yakin dengan apa yang saya nak lakukan.





Insya-Allah ini 'rezeki' baru saya...

No comments:

Post a Comment