Monday, April 22, 2013

Saya sibuk!

Saya sibuk!

Serius, saya memang sibuk, ditambah hajat nak pasang internet di rumah yang masih tak kesampaian selepas lama perkhidmatan internet lalu dihentikan... pening-pening mencari yang terbaik.

Tapi, kalau cakap pasal sibuk, semua orang mesti sibuk... tak boleh dijadikan alasan selalu sebab sebagai manusia, kena bijak kendalikan masa... betul tak?

Apapun, insyaAllah selepas beberapa perkara diselesaikan, saya akan cuba lebih aktif di sini... walaupun tak ramai jenguk di sini... tak apa, saya menulis pun untuk kepuasan diri sendiri...

Nak tahu sebab apa saya sibuk?

Inilahhh jawapannya...



2 comments:

  1. minat kt same rupenye...hehe

    sy bg smgt utk awk trs menulis ye:)

    ReplyDelete
  2. Salam... wah, tak sangka ada yang sudi jenguk blog ini... minat menulis, minat bela kucing? hehehehe... tq sudi menyokong yaaaa...

    ReplyDelete